Efektywne spotkania biznesowe potrzebują spokoju i skupienia, komfortu i jakości, dobrej energii i poczucia bezpieczeństwa. W takim otoczeniu podejmuje się właściwe decyzje i nawiązuje doskonałe relacje, które trwają latami. Rozumiemy potrzeby Naszych Klientów, zdejmując z nich troskę o przygotowanie i realizację tych ważnych wydarzeń.

Oddajemy do Państwa dyspozycji 2 sale eventowe znajdujące się w przyziemiu głównego budynku klasztoru, w byłych pomieszczeniach kapitularzu i skryptorium oraz 1 małą salkę (tzw.zarządu) dla 10 osób zlokalizowaną na parterze głównego budynku, z której widać dziedziniec i lipowy park. Obiekt z parkingiem to duży komfort przy organizacji wydarzeń, a nasze sale konferencyjne we Wrocławiu zapewniają dodatkowo wygodę i profesjonalne zaplecze.

Na życzenie gości, zorganizujemy transfery z dworca kolejowego i lotniska.

Sale konferencyjne we Wrocławiu

Oferujemy dwie sale: Franciszkańską i Kolumnową. Sale znajdują się w przyziemiu głównego budynku- w byłym kapitularzu i skryptorium. Dostępna jest również mała sala Lipowa z widokiem na starodrzew otaczającego nas parku. Największa sala (Sala Franciszkańska) ma powierzchnię 78m2 i można w niej zorganizować zasiadane przyjęcie dla 40 osób lub konferencję dla 60 osób (w ustawieniu teatralnym). Wszystkie sale mają okna i dostęp światła naturalnego. Do naszych sal przylega foyer oraz korytarze z XIX-wiecznymi sklepieniami i cegłą, co sprawia, że sale konferencyjne we Wrocławiu zyskują niepowtarzalny klimat.

Spotkania biznesowe w plenerze

Arche Klasztor Wrocław to unikatowe miejsce na eventowej mapie Wrocławia i Dolnego Śląska. W sezonie letnim funkcjonuje również wewnętrzne, otwarte patio, przylegające bezpośrednio do restauracji. Patio, mieszczące do 60 osób, łączy się z prywatnym parkiem – to wyjątkowy atut, który wyróżnia nasze sale konferencyjne we Wrocławiu i pozwala połączyć biznesowe spotkania z relaksem w naturze.

Organizacja przyjęcia biznesowego czy imprezy integracyjnej we Wrocławiu, wymaga miejsca, które łączy profesjonalizm, wyjątkową atmosferę i niezawodną obsługę, od etapu planowania do obsługi imprezy i opieki nad gościem.